Politica de rezervare/anulare/returnare
Vă mulțumim ca ați ales Pensiunea Filippo Mila23!
Pensiunea Filippo Mila23, Tulcea
S.C. Filippo Stef Turism SRL
Sediu social: Str. Aleea Orhideelor nr. 6A, Mila23, Crisan,Tulcea.
Punct de lucru:Str. Aleea Orhideelor nr. 6A, Mila23, Crisan,Tulcea.
CUI: 45623769
Nr. Reg. Com: j36/76/2022
Termenii și Condițiile de utilizare precum și Politica de rezervare/anulare/returnare, fără niciun fel de notificare prealabilă.
CONDIȚIILE DE REZERVARE LA Pensiunea Filippo Mila 23
Pentru rezervările efectuate pe site-ul www.pensiuneafilippo.ro
Rezervarea este înregistrată automat și suma integrală sau avansul stabilit de administratorul pensiunii pentru confirmarea rezervării va fi debitată de pe cardul dumneavoastră (Visa, Mastercard). Rezervările efectuate pe site pot fi achitate si prin utilizarea cardurilor de vacanta Pluxee, UP Romania sau Edenred.
Se acceptă plata rezervarilor cu carduri de vacanță cu condiția ca acestea să fie emise pe numele oaspeților care se vor caza. Pensiunea are dreptul de a solicita dovada titularului cardului de vacanță.
Rezervările se pot efectua doar pe numele oaspeților ce se vor caza, nu se pot efectua mai multe rezervări pe același nume.
PRET SI MODUL DE PLATA
Tarifele pot fi diferite în funcție de canalul prin care este efectuată rezervarea (website, telefonic, e-mail sau alte platforme online).
Tarifele diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.
La rezervare puteti opta doar pentru Pachetele de Cazare cu Servicii de masa incluse: Pensiune Completa.
Dupa efectuarea rezervarii ,in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data confirmării,clientul se obligă să plateasca un avans de minim 20% (douazeci la sută) din prețul serviciilor de cazare solicitate.
Dacă rezervarea nu a fost achitată integral, diferența de plată/plata integrală a sejurului se face în momentul check-in-ului.
De asemenea, pensiunea are dreptul de a stabili termene anterioare pentru plata prețului integral, precum și condiții de modificare și anulare a rezervării, precum reduceri de preț sau alte condiții promoționale.
Metode de plata :
Card (Visa, MasterCard) la POS-ul din recepție, la check-in sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de către departamentul de rezervări la cerere, după confirmarea sejurului;
Transfer bancar în baza indicațiilor transmise în acest sens de către departamentul de rezervări.
Card de vacanta, prin intermediul POS-ului din receptie la check-in sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de catre departamentul de rezervari, la cerere, dupa efectuarea rezervarii;
Cash la receptia pensiunii.
Clientul care solicita factura are obligația să verifice detaliile din document înainte de achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmări exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către hotel.
Filippo Stef Turism S.R.L. își rezervă dreptul de a schimba tarifele și de a publica oferte speciale în funcție de numărul camerelor disponibile la momentul respectiv. Rezervările deja efectuate și confirmate la un anumit tarif nu vor suferi modificări dacă o ofertă nouă este prezentată pe site între timp.
SOSIREA ȘI PLECAREA
Cazarea incepe dupa ora 14:00 si se termina inainte de ora 12:00 in ziua plecarii.
Cazarea în afară orelor prestabilite este condiționată de disponibilitate și trebuie să fie reconfirmată cu recepția. În cazul în care se dorește late check-in, vă rugăm să informați recepția.
– Camerele neocupate până în ora 22:00 din ziua check in ului sunt considerate a fi No Show, unitatea de cazare își rezervă dreptul de la atribui unei alte rezervări, dacă nu s-au comunicat detalii suplimentare de către client.
– in ipoteza in care in ziua check-out-ului acestia nu elibereaza camera pana la ora 12, se va achita un tarif suplimentar de late check-out conform grilei :
– Check out intre orele 13:00 – 15:00 – 30% din tariful noptii urmatoare,
– Check out intre orele 15:00 – 18:00 – 50% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare,
– Check out dupa ora 18:00 – 100% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare;
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea din ziua check-in-ului. Din acest motiv, nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercăm să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
Schimbarea tipului de cameră se poate realiza la cerere, dar nu cu mai puțin de 7 zile înainte de check-in; clientul va suportă eventualele diferențe de tarif survenite că urmare a upgrade-ului spațiului de cazare. În caz de downgrade se vor acordă servicii de bar în baza sumei în plus deja achitată
Oaspeții au obligația de a prezenta recepționerului actul de identitate propriu și, după caz, al copiilor: cartea de identitate, pașaportul și, după caz, certificatul de naștere (în cazul copiilor), a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul achiziționat printr-o agenție de turism) și de a completa fișa de sosire.Pensiunea își rezervă dreptul de a nu caza oaspeții fără acte de identitate sau minori.
CONDIȚIILE DE ANULARE/RAMBURSARE
Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare, va fi reținut prețul total al rezervării. În cazul în care se micșorează durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite necondiționat contravaloarea întregului sejur comandat inițial.
Termenul de anulare al unei rezervări, fără a se percepe penalități, este cu 14 zile înainte de sosire. Avansul achitat se restituie în termen de 30 de zile de la cererea de anulare.
Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 14 zile dar până în 72 de ore înainte de sosire,se percepe contravaloarea primei nopți de cazare, sumă care se reține din avansul plătit.
Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 72 de ore înainte de sosire, sau în caz de neprezentare, după orele 19:00 din ziua de sosire, se retine întreaga contravaloare a avansului plătit.
Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare, valoarea totală a rezervării este nerambursabila.
Dacă durata sejurului se scurtează, din motive independente, pensiunea nu are obligația de a restitui contravaloarea nopților neconsumate.
Schimbarea perioadei de sejur este permisă doar cu mai mult de 14 zile înainte de check-în-ul stabilit inițial, la cerere, în limita disponibilității comunicată de departamentul de rezervări al complexului.
În cazul în care se micșorează durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite necondiționat hotelului contravaloarea întregului sejur comandat inițial.
In cazuri de FORTA MAJORA (incluzand, dar nelimitandu-se la epidemii, incendiu, inundatie, cutremur, razboi) imposibilitatea efectuarii sejurului nu atrage dupa sine returnarea avansului platit. Acesta se transfoma in voucher pe care clientul il poate folosi in termen de 12 luni din momentul anularii.
Nu pot constitui motive pentru anulare urmatoale cazuri: pozele de prezentare (interior si exterior) de pe site,conditiile meteo nefavorabile, starea drumului;
In cazul neefectuarii platilor pana la data scadenta, rezervarea se considera anulata.
Intreruperea/scurtarea sejurului din motive strict personale;
SELECTAREA OASPEȚILOR
Respectul față de ceilalți oaspeți și față de personalul hotelului este obligatoriu.
Limbajul neadecvat, ridicarea tonului sau injuriile dau dreptul unității hoteliere să întrerupă sejurul, fără returnarea sumelor achitate.
Încurajăm oaspeții să transmită unității hoteliere, într-o manieră respectuoasă, orice sugestie, solicitare, plângere sau recomandare.
Considerăm că în momentul accesării oricărui serviciu oferit de hotel, oaspetele a luat la cunoștintă termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat în mod tacit.
Politica pensiunii poate fi modificată fără notificare prealabilă.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
LITIGIILE
Drepturile și obligațiile utilizatorilor site-ului, prevăzute ca Termeni și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc Termenii și Condițiile, vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea româna în vigoare. Orice litigiu născut din/sau în legatură cu Termenii și Condițiile acestui site va fi soluționat mai întâi pe cale amiabilă. În cazul imposibilității ajungerii la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecatorească română competentă.
ALTE INFORMATII
În camere nu există frigidere casnice, ci numai frigidere sau răcitoare hoteliere de tip minibar destinate exclusiv păstrării băuturilor specifice acestui tip de serviciu. Răcitoarele minibar nu sunt în măsură să păstreze alimente, cu atât mai mult nu pot asigura păstrarea corespunzătoare a alimentelor pentru sugari și copii.
Fumatul este interzis în incinta penmsiunii, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).
Pensiunea nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice fel de pagubă sau prejudiciu, aduse mașinilor, vehiculelor motorizate sau nemotorizate, pentru bunurile lăsate în interiorul acestora sau pentru pagubele cauzate din pricina avarierii.Hotelul dispune de spatii neamenajate de parcare in fata cat si in spatele cladirii
Nu se poate solicita rezervarea locurilor de parcare.
Nu este permis accesul cu animale de companie, câini, pisici, de dimensiune mica si medie contra cost
Fotografiile publicate pe site sunt cu titlu de prezentare și pot diferi în orice mod (culoare, aspect etc.) de serviciile oferite.